Понад 96% клієнтів СГ «ТАС» готові рекомендувати свого страховика друзям

Понад 96% клієнтів СГ «ТАС» готові рекомендувати свого страховика друзям

Напередодні новорічних свят Страхова група «ТАС» провела традиційне опитування клієнтів з метою отримання максимально об’єктивної інформації «з перших вуст» стосовно оцінки ними якості обслуговування в компанії. Загалом в опитуванні взяли участь понад 100 тисяч страхувальників з різних регіонів України.

Отже, як показали результати дослідження, 96,2% страхувальників СГ «ТАС» повністю задоволені сервісом страховика та готові рекомендувати його своїм близьким. Примітно, що 97,2% опитаних оцінили якість обслуговування в СГ «ТАС» найвищими балами, а 89,8% з них вказали, що налаштовані виключно на тривалу співпрацю зі своїм страховиком, навіть не розглядаючи можливість його зміни. Саме з цієї причини для них вкрай важливо заздалегідь отримувати повідомлення про закінчення терміну дії договору, аби запобігти ситуації, коли поліс «автоцивілки», наприклад, доведеться купувати у першого зустрічного страховика «з коліс» – просто для того, щоб потрібний договір страхування був в наявності. Додамо, що 87,2% опитаних вказали, що, окрім нагадування про закінчення терміну дії договору, хотіли б регулярно отримувати інформацію про нові продукти СГ «ТАС», акційні пропозиції тощо. Варто підкреслити, що понад 88% респондентів зазначили, що в продуктовій лінійці компанії їх цікавить не лише обов’язкова «автоцивілка», а й інші продукти, зокрема, договори КАСКО, програми страхування майна та туристичного страхування.

Серед основних переваг Страхової групи «ТАС» 91,2% опитаних відзначили розмаїття страхових продуктів, 93,2% – компетентність персоналу, 93,6% – якісний супровід клієнта на всіх етапах дії договору страхування – від моменту його укладення до врегулювання страхового випадку. Додамо, що 93,8% респондентів з числа клієнтів, в яких траплялися страхові події, відзначили високу оперативність та якість врегулювання збитків страховиком.

Додамо, що, як виявилося в ході телефонного опитування, репутація компанії, її надійність та стабільність відіграють ключову роль при виборі клієнтом страховика – на це вказали 91,5% респондентів. Крім того, серед важливих факторів при виборі страхової компанії було названо: персональний контакт зі співробітниками страховика – про це сказали 90,01% опитаних, наявність цікавих опцій в страхових продуктах, що забезпечують максимальний страховий захист фінансових інтересів клієнтів, – на це звернули увагу 88% учасників опитування. Водночас сума страхового платежу відіграє важливу роль лише для 8% опитаних!

Нагадаємо, телефонні опитування, метою яких є отримання об’єктивних оцінок якості обслуговування в компанії безпосередньо від споживачів, проводяться в СГ «ТАС» на регулярній основі та дозволяють максимально оперативно реагувати на актуальні потреби клієнтів в страховому захисті, підвищуючи рівень сервісу та оптимізуючи продуктову лінійку.