Павло Царук: За кілька років ми станемо абсолютним лідером ринку!

Павло Царук: За кілька років ми станемо абсолютним лідером ринку!

Що дозволяє Страховій групі “ТАС” витримувати конкуренцію на ринку ОСЦПВ?

Вже кілька років СГ “ТАС” є безперечним лідером ринку обов’язкової “автоцивілки”. А досягти таких результатів, як і утримувати лідерство, нам вдалося завдяки насамперед високій якості послуг. На відміну від інших страховиків, які затягують виплати за полісами ОСЦПВ виходячи з того, що платять чужим клієнтам, ми платимо швидко, бо розуміємо, що завтра цей клієнт може стати нашим, якщо побачить, що ми працюємо якісно. Щоденно СГ “ТАС” виплачує 3 млн грн відшкодувань, тобто півмільйона на годину! А завдяки автоматизованій системі врегулювання виплати здійснюються в мінімальні строки: на розрахунок суми йде лише 35 хвилин — і вже за день-два після її узгодження людина отримує гроші! До речі, за швидкістю врегулювання ми входимо до Топ-5 рейтингу МТСБУ.

Такий сервіс гідно цінується, а зважаючи на те що виплату отримує теж автовласник, тобто наш потенційний клієнт, чисельність наших страхувальників постійно зростає. Наразі кожний восьмий автовласник в Україні купує поліс ОСЦПВ у нас.

Звичайно, для якісного обслуговування такої кількості клієнтів потрібна автоматизація бізнес-процесів на високому рівні. І з метою забезпечення максимальної зручності для клієнта ми їх постійно вдосконалюємо. Так, для врегулювання збитків з КАСКО не треба їхати в офіс. Достатньо повідомити про випадок телефоном, під’їхати на рекомендовану СТО і згодом забрати відремонтовану машину (погодження рахунків, оцінку збитку ми здійснюємо з СТО в онлайн-режимі).
Вже незабаром плануємо запустити проект врегулювання через Viber. Щоб отримати відшкодування, автовласникові достатньо буде зателефонувати до контакт-центру, де зареєструють випадок і одразу назвуть суму виплати, завантажити фото, погодити спосіб здійснення виплати — й одержати гроші!

Друга наша кардинальна відмінність полягає в тому, що ми не намагаємося нічого нав’язати клієнту. Ми розмовляємо з ним! Парадокс: обов’язковій “автоцивілці” вже 15 років, а багато хто досі вважає, що поліс — це просто “папірець для ДАІ”, не замислюючись над його змістом. Саме через необізнаність автовласники купують “автоцивілку” неохоче. Їм ніхто не пояснював, що за умовні 500 грн вони отримують захист на суму, яку в разі ДТП знайти самотужки буде проблематично. Що краще: заплатити півтисячі гривень чи потім шукати 130 тисяч на ремонт чужого авто? А якщо немає полісу, доведеться ще пройти всі “кола пекла”: суди, імовірність примусового стягнення спричинених вами збитків — аж до конфіскації майна, погрози від потерпілих тощо. Невже це варто тих 500 грн?

Відповідь очевидна. А за додаткові 500-600 грн наш клієнт може отримати захист не на 130 тис.грн, а на один мільйон!
До того ж не варто забувати, що в ДТП зазнають пошкоджень, щонайменше, два автомобілі. Тож якщо вам навіть вдасться знайти гроші на ремонт чужого авто, що робитимете зі своїм?

І тут, власне, відкривається наша третя суттєва відмінність: ми пропонуємо комплексний захист на випадок ДТП, який окрім “автоцивілки” включає в себе захист вашого авто на 130 тис.грн та захист здоров’я водія на 100 тис.грн. Це на додачу до 1 млн грн, про який я вже казав! І цей захист на 1,23 млн грн коштує плюс-мінус як дві “цивілки”. Вигоди такого рішення люди розуміють. Якщо, звичайно, правильно їм усе пояснити.

Що ви вважаєте перемогою компанії в 2019 р. та які плани ставите перед своєю командою на поточний рік?

Попри те що останні два роки активізувалися недобросовісні компанії, які активно демпінгують, пропонуючи страховку за заниженими цінами (а зібравши гроші, згодом зникають з ринку), ми невпинно збільшуємо свої обсяги продажів. За останні чотири роки ми зросли втричі, тоді як ринок росте на 15-20% на рік. Наша мета — втримати ці темпи зростання. І нам це вдасться! У нас найбільша в країні регіональна мережа, і наші продавці, на відміну від колег з інших компаній, нікуди не тікають, не виїжджають за кордон у пошуках заробітків, адже можуть заробити і тут.

В рамках щорічних тренінгів, що проводяться за моєї участі, ми вчимо їх правильно розмовляти з клієнтом, відпрацьовуємо методики, спрямовані на збільшення обсягів продажів та, відповідно, їхніх заробітків. Зазвичай пропонуємо п’ять-шість ідей, і кожен продавець обирає з них ту, що найбільше йому підходить.

В СГ “ТАС” немає планів продажів, тож і покарання за їхнє невиконання немає. Натомість ми заохочуємо продавців, пропонуючи інструменти, що допоможуть досягти кращого результату. Адже, щоб отримати інший результат, треба робити щось по-іншому. Ми на прикладах показує;мо, як це зробити, і людина бачить: це цілком реально і дозволяє вдвічі-втричі збільшити доходи. До того ж, спостерігаючи за тим, як це виходить в інших, вона й сама надихається, пробує й досягає цілей.

В нас у компанії культивується прагнення мріяти. І ми знаємо, що мрії збуваються! Пам’ятаю, як 2015 р., збираючи 400 млн грн, ми мріяли за кілька років зібрати 1 млрд грн платежів. І 2017 р. довели: наша мрія здійсненна! Захотіли — і зробили!

Й одразу поставили собі нову ціль: зібрати за три роки, до нашого 22-річчя, 2 222 222 222 грн платежів. Щоб досягти бажаного, ми з 2018 р. мали щороку приростати на 400 млн грн. Я впевнений, що ми візьмемо цю планку: це вже підтверджують підсумки січня, коли ми приросли на 90 млн грн, тобто рухаємось удвічі швидше, ніж передбачали.

Як, на вашу думку, вплине на ринок СПЛІТ та перехід страховиків під нагляд НБУ?

 Саме Нацбанку до снаги очистити ринок від недобросовісних страховиків. У нас дуже багато недокапіталізованих компаній, що не здатні виконувати свої зобов’язання. Капіталізований ринок — в інтересах насамперед клієнта. Тільки якщо на ринку працюватимуть виключно надійні платоспроможні страховики, люди зможуть оцінити всі переваги страхування. Так, очистка ринку — непростий процес, але пройти його мусимо. Лише за останні роки з ринку ОСЦПВ пішли близько 40 компаній! І майже всі — не розрахувавшись з клієнтами! Це саме ті компанії, що демпінгували та грішили затримками виплат.

А НБУ зможе не лише прописати чіткі правила гри, а й контролювати їхнє виконання. І саме НБУ здатний провести реформи, на які всі зачекалися: запровадити те саме пряме врегулювання, але в прийнятному для всіх вигляді — так, щоб його учасниками (а це будуть лише стабільні компанії) були всі гравці ринку.

Який прогноз для ринку ОСЦПВ (або страхового ринку в цілому) можна зробити на цей рік?

Ринок ОСЦПВ зростатиме. Звісно, має збільшуватися і ціна страховки: на дорогах все більше нових машин, вартість ремонту яких постійно збільшується. А це на тлі зростання кількості ДТП створює небезпечну для автовласників ситуацію. І підвищення вартості полісу — вимога сьогодення. Взагалі, на думку закордонних експертів, впродовж 10-15 років вартість “автоцивілки” в Україні має зростати на 20-30% щороку.

Що стосується інших сегментів, то, за нашими прогнозами, зростатиме попит на “Зелену картку” та поліси туристичного страхування, адже українці все частіше їздять за кордон. На нашу думку, приріст по ринку складатиме до 15-20%, а наша задача — приростати вдвічі швидше.

Якою ви бачите СГ “ТАС”, наприклад, за п’ять-шість років?

Упевнений, що за кілька років СГ “ТАС” не лише посяде перше місце в сегменті ОСЦПВ, а й стане абсолютним лідером страхового ринку України. Ми будемо не тільки найбільшим страховиком з вітчизняним капіталом, як зараз, а станемо #1 за всіма показниками. І це не просто мрія, це — реальність, яку ми обов’язково втілимо в життя.

Судіть самі: рік тому ми посідали п’яте місце на ринку, а зараз — вже третє. І протягом останніх років в абсолютних цифрах ми щороку приростаємо швидше за всіх на ринку та зменшуємо свій відрив від лідера! Наша частка ринку збільшується, а кількість клієнтів зростає. Отже, я переконаний, що в нас усе вийде.
“Саме Нацбанку до снаги очистити ринок від недобросовісних страховиків. Тільки якщо на ринку працюватимуть виключно надійні платоспроможні страховики, люди зможуть оцінити всі переваги страхування”