87% клієнтів готові рекомендувати СГ «ТАС» своїм друзям та близьким

87% клієнтів готові рекомендувати СГ «ТАС» своїм друзям та близьким

В СГ «ТАС» завжди велику увагу приділяли питанням якості обслуговування страхувальників. Адже саме від цього напряму залежить, чи стане новий, «випадковий» клієнт врешті-решт клієнтом постійним.

Цінуючи свого страхувальника та працюючи над тим, щоб забезпечити йому всебічний страховий захист, що повністю задовольняє його потреби та відповідає найвищим вимогам, Страхова група «ТАС» силами власної Служби контролю якості, створеної у 2015 році, регулярно проводить опитування клієнтів за цілою низкою питань, що стосуються як рівня задоволеності споживачів отриманими послугами, так і виявлення очікувань клієнтів від свого страховика. Такий ґрунтовий підхід до налагодження спілкування зі страхувальниками напряму, без залучення посередників та, відповідно, певного викривлення отриманої інформації, приносить свої плоди, адже дозволяє виявити проблемні моменти та вчасно виправити ситуацію.

Крім того, завдяки «живій» розмові безпосередньо з отримувачем страхових послуг СГ «ТАС» має можливість оперативно дізнаватися щодо уподобань своїх клієнтів, їх актуальних потреб, критеріїв вибору страховика тощо.

Впродовж 2016 року в СГ «ТАС» щомісяця проводився моніторинг рівня задоволеності клієнтів, в ході якого спеціалістами Служби контролю якості було опитано понад 80 000 страхувальників з усіх регіонів України. І результати цього дослідження виявилися дуже цікавими та, безумовно, корисними для співробітників компанії.

Зокрема, опитування засвідчило, що 79% клієнтів при виборі страхової компанії орієнтуються, в першу чергу, на нецінові фактори – для них є важливішим, наскільки надійний страховик, який рівень сервісу він забезпечує, якою репутацією користується тощо. Крім того, одним з найвагоміших факторів при виборі СК опитані назвали наявність персонального контакту з представником компанії. Водночас вартість договору страхування – розмір страхового платежу – є найголовнішим критерієм лише для 21% страхувальників.

Оцінюючи якість обслуговування в Страховій групі «ТАС», переважна більшість опитаних - понад 94% - зазначили, що задоволені своїм вибором страховика. Більше того, в ході розмови вони виявили зацікавленість не лише в пролонгації договору страхування, але й в придбанні нових продуктів компанії. До речі, за статистикою, сьогодні кожні два з трьох страхувальників, що мають поліс «автоцивілки» від СГ «ТАС», додатково купують комплексний договір «Повний автозахист», що забезпечує всебічний захист автовласника на дорозі.

Водночас, як з‘ясувалося в процесі моніторингу, понад 60% клієнтів бажають отримувати нагадування про завершення терміну дії укладеного договору страхування, адже, за словами опитаних, це унеможливить для них неприємну ситуацію, коли доведеться страхуватися поспіхом, у першого ж зустрічного представника невідомо якої страхової компанії. Іншими словами, більшість клієнтів налаштовані на тривалу взаємовигідну співпрацю з СГ «ТАС», для них принципово мати страховий захист саме від цього страховика і вони в жодному випадку не хочуть його змінювати.

Більше того, близько 87% клієнтів готові рекомендувати СГ «ТАС» своїм друзям та близьким, адже впевнені в тому, що страховик їх не підведе, забезпечивши надання якісних послуг. При цьому понад 72% опитаних клієнтів зазначили, що хотіли б регулярно отримувати інформацію про нові продукти СГ «ТАС», акційні пропозиції та програми тощо.

«Завдяки моніторингу рівня задоволеності клієнтів та контролю якості ми маємо можливість отримувати корисну інформацію для подальшого розвитку компанії, - зазначив Голова правління СГ «ТАС» Павло Царук. – І йдеться тут навіть не про зростання обсягу продажів, а насамперед, про утримання довіри з боку клієнтів та збільшення рівня їх лояльності до компанії. СГ «ТАС» - клієнтоорієнтована компанія, що націлена на довготривалу, багаторічну співпрацю зі страхувальником. І ми дуже раді, що такий підхід сприяє тому, що кількість наших клієнтів продовжує стрімко зростати. Так, за нашою статистикою, майже 32% усіх договорів страхування, укладених протягом минулого року, припали саме на нових клієнтів, які раніше не страхувалися в СГ «ТАС».

Систематичне отримання актуальної інформації «з перших вуст» щодо очікувань наших клієнтів та їх вимог до страхування дозволяє нам бачити реальну картину, допомагає оперативно реагувати на виклики ринку, вдосконалювати свої страхові програми, пропонувати затребувані продукти та забезпечуючи той рівень сервісу, що відповідає найвищим стандартам навіть найвибагливіших клієнтів».